thecrazymofo

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Lucy - 17 juni 2013 23:31

Hej! Jag har inte riktigt orkat blogga de senaste dagarna jag har njutit av sommarlovet helt enkelt. Idag var jag i Karlstad och shoppade lite kläder med mamma. Hon är bäst på att hitta snygga kläder och hjälper mig alltid. Jag köpte en jeansjacka, ett par shorts några ärmlösa blusar och två armbamd. Är jättenöjd! Vi åt sushi till lunch och det var så himla gott, älskar verkligen det. Direkt efter att ha varit i Karlstad sjussade mamma mig till Cindy där vårt lilla gäng kollade på "Hansel and Gretel witch hunters". Den var helt okej men jag hade lite svårt att fokusera på filmen jag ville hellre sitta och prata. Vi hade det trevligt och det var sista gången jag såg de innan jag ska åka till Estland vilket jag gör på onsdag(!!!), åh vad jag längtar...


Några av sakerna jag köpte  

   

Presentation


Jag är en 13 årig tjej som bor i en liten stad i Värmland. På min fritid spelar jag innebandy, fotboll, är med kompisar och lyssnar på musik. Jag är Directioner, Sheerio och Little Mixer. Jag skulle beskriva mig som glad, oftast posetiv och lite galen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards