thecrazymofo

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Lucy - 10 juni 2013 21:04

Sitter på min gröna sittpuff bland en massa kuddar i min randiga morgonrock med en tallrik gröt och kollar på första Harry Potter filmen. Kan det bli bättre? Antagligen inte.

Av Lucy - 10 juni 2013 19:42

Åh, är så himla trött. Idag trodde jag att jag skulle få bli konferencier på skolavslutningen eftersom en tjej från vår klass hade ångrat sig. Jag blev överlycklig för jag fick höra att antingen jag eller Agnes skulle bli det (vi var konferencierer på skolans talangjakt och det gick ju ganska bra... Tja det slutade med att hela skolan ropade Lucy). Sen hade vår lärare tydligen ändrat sig... Vi var tydligen för bra och hon sa att vi skulle ta uppmärksamheten från de andra (japp, det var så hon sa). Blev ganska besviken faktiskt, jag hade blivit överlycklig om jag (och helst även Agnes) hade fått vara konferencier.
Imorgon ska vi på utflykt till Vålön, vet inte riktigt vad vi ska göra, typ bada och ha kul. Efter det ska jag och mina kära vänner äta glass ihop, det ska bli riktigt trevligt!
Lägger upp en bild på min tröja som jag har gjort i slöjden, det är ett under att jag blev klar. Den blev väl helt okej men den är i alla fall jättemysig!

Av Lucy - 10 juni 2013 08:11

Solen lyser och det ser ut att vara varmt ute. Nu blir det skola och som sagt jag tänker inte klaga. Sista veckan innan sommarlovet, det brukar dessutom vara en riktig chillvecka.

Presentation


Jag är en 13 årig tjej som bor i en liten stad i Värmland. På min fritid spelar jag innebandy, fotboll, är med kompisar och lyssnar på musik. Jag är Directioner, Sheerio och Little Mixer. Jag skulle beskriva mig som glad, oftast posetiv och lite galen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards